ابزار

نحوه تعویض سیلندر قفل

نحوه تعویض سیلندر قفل

چگونه سیلندر قفل را تعویض کنیم ؟ برای رسیدن به جواب این سوال با ما در این مقاله همراه شوید. سیلندرهای قفل مکانیزم داخلی یک قفل هستند. سیلندرهای قفل قابل تعویض، اغلب در درهای مسکونی و اداری یافت می شوند، در حالی که سیلندرهای قفل ویترین فروشگاه ها معمولاً در درب های خرده فروشی ها و مشاغل یافت می شوند. سیلندرهای قفل را می توان در استارت اکثر خودروها نیز یافت.

اگر می خواهید کلید قفل خود را عوض کنید، باید سیلندر قفل را تعویض کنید. خوشبختانه، انجام این کار تا زمانی که ابزار مناسب را در اختیار داشته باشید و مراحل درست را دنبال کنید، می تواند آسان باشد.

پس از تهیه سیلندر قفل سان مکث از فروشگاه های معتبر سراسر کشور، -جهت اطلاع از قیمت سیلندر قفل اینجا کلیک کنید- لازم است یه پیچ گوشتی سر صاف داشته باشید و مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

مرحله ا

پیچ صاف زیر قفل را بردارید. هنگام تعویض قفل در را باز کنید. پیچ زیر قفل در را در خلاف جهت عقربه های ساعت با پیچ گوشتی سر صاف بچرخانید و آن را بردارید.

پیچ را در جای امنی قرار دهید زیرا بعداً باید آن را دوباره پیچ کنید.

مرحله 2

کلید را یک ربع  درجه بچرخانید. کلید را داخل سوراخ کلید قرار دهید و آن را کمی بچرخانید تا در حالت باز قرار گیرد. با این کار ضامن در اجزای داخلی قفل پنهان می شود و به شما امکان می دهد آن را بیرون بکشید.

اگر کلید را نچرخانید، نمی‌توانید قفل را بیرون بیاورید.

مرحله3

در حالی که طرف دیگر قفل را فشار می دهید، کلید را بکشید. در حالی که قفل را از طرف دیگر در فشار می دهید، کلید را بچرخانید. اگر به درستی انجام شود، سیلندر قفل قابل تعویض باید بیرون بیاید.

اگر احساس کردید سیلندر گیر کرده است، کلید را کمی بیشتر یا کمتر بچرخانید. کلید را تنظیم کنید

تا بتوانید قفل را بیرون فشار دهید.

مرحله 4

کلید را بچرخانید و سیلندر جدید را داخل سوراخ قرار دهید. کلید را در خلاف جهت عقربه های ساعت یک ربع بچرخانید تا چفت داخل سیلندر قفل شود. این به شما این امکان را می دهد که به راحتی آن را به داخل سوراخ سیلندر برگردانید.

مرحله 5

پیچ تخت را دوباره به داخل بپیچانید. با انگشتان خود پیچ ​​را داخل سوراخ کنید، سپس از یک پیچ گوشتی سر صاف برای سفت کردن آن استفاده کنید. به چرخاندن آن ادامه دهید تا جایی که با کناره در شما همسطح شود.

پیچاندن پیچ تخت، سیلندر قفل را در جای خود نگه می دارد.

مرحله 6

کلید خود را تست کنید تا مطمئن شوید که درب شما را باز می کند. هنگام آزمایش درب را باز نگه دارید. اگر کار نکرد، سیلندر قفل را جدا کرده و دوباره نصب کنید یا با یک قفل ساز تماس بگیرید تا ببینید آیا می تواند آن را برای شما تعویض کند یا خیر.

برای اطلاع از انواع سیلندر و تفاوت آن  میتوانید اینجا کلیک کنید

جهت اطلاع از موجودی و قیمت سیلندر قفل و همچینین جهت خرید سیلندر قفل سان مکث به شماره تلفن های واحد فروش تماس بگیرید.  03165699

و یا شماره تماس خود را درج کنید تا در اسرع وقت کارشناسان فروش ما با شما تماس بگیرند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید