ابزار

میخ فولادی شیاردار گالوانیزه سان مکث چیست؟؟

میخ فولادی شیار دار گالوانیزه سان مکث چیست؟

میخ‌ها از ابزارآلاتی هستند که بنابر کاربرد آنها انواع مختلفی دارند و جهت اتصال قطعات چوبی به یکدیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. میخ فولادی شیار دار یکی از انواع میخ‌هایی است که توسط ابزارآلات سان مکث عرضه شده است. از ویژگی‌های منحصر به فردی همچون مقاومت بالا در برابر خم‌شدگی برخوردار است. برای اطلاع از کیفیت میخ فولادی، دریافت لیست قیمت و همچنین خرید و ثبت سفارش به وب ‌سایت این شرکت به عنوان عرضه کننده انواع ابزارها صنعتی، ساختمانی، کشاورزی و قفل و یراق مراجعه کنید.

مشخصات میخ فولادی شیار دار

میخ فولادی موجود در وب‌سایت فروشگاهی اینترنتی سان مکث اصفهان، از جنس استیل کربن فولادی دارای پوشش سطحی گالوانیزه است. این مدل میخ‌ فولادی در سایزهای مختلف با طول، قطر و ابعاد مختلف در بازار موجود هستند. از مهم‌ترین مشخصات این محصول می‌توان به سر گرد و تخت با حالت ساده، میله شیاردار صاف و نوک تیز آن اشاره کرد که جهت اتصال اجسام مختلف در مشاغل صنعتی و عمومی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مهمترین ویژگی‌های میخ فولادی شیار دار

میخ شیاردار فولادی با پوشش گالوانیزه از مقاومت بسیار بالایی در برابر خم‌شدگی، شکستگی، خوردگی، عقب‌زدگی و زنگ‌زدگی برخوردار است. از دیگر ویژگی‌های میخ فولادی  می‌توان به طول عمر بالا و استحکام ویژه‌ آن اشاره کرد. این محصول به دلیل داشتن بدنه شیاردار جهت ایجاد اصطکاک بیشتر بسیار پرکاربرد است.

کاربرد میخ فولادی سان مکث

سان مکث اصفهان با عرضه و فروش انواع ابزارآلات پرکابرد صنعتی با کیفیت بالا توانسته نظر مخاطبان و مشتریان بسیاری به سمت خود جلب کند. یکی از محصولات عرضه شده توسط این شرکت میخ فولادی شیار دار است که کاربردهای صنعتی و عمومی دارد. این محصول به دلیل شرایط ساخت و بهره‌مندی از پوشش گالوانیزه در تمام شرایط آب و هوایی به ویژه در مناطق مرطوب قابل استفاده است.

این مدل میخ فولادی شیاردار  به دلیل طراحی، کیفیت و مقاومت بالا جهت انجام امور ساختمانی و تعمیرات خانگی بسیار پرکاربرد است. از این محصول می‌توان برای اتصال وسایل مختلف به مصالح ساختمانی، دیوارها و بلوک‌ها استفاده کرد. همچنین در طراحی دکوراسیون خانه جهت قرار دادن اسلب و صفحات چوبی بر روی دیوار و تعمیرات کفپوش اتاق‌ها به یکدیگر از ابزآلات کاربردی است. در صورت نیاز به تهیه میخ فولادی شیار دار جهت اتصال انواع قطعات چوبی می‌توانید به صورت آنلاین با کارشناسان فروش فروشگاه سان مکث ارتباط بگیرید و علاوه بر این محصول سایر ابزارهای صنعتی مورد نیاز خود را انتخاب و سفارش دهید.

قیمت میخ فولادی شیار دار

قیمت میخ فولادی شیار دار از برند سان مکث نسبت به کیفیت، مقاومت و استحکام آن بسیار مناسب است و بنابر نظر مصرف‌کنندگان قیمت این محصول نسبت به قابلیت‌ها و کاربردهای آن مناسب است. البته هنگام خرید ابزارآلاتی همچون انواع میخ باید توجه داشته باشید که تولیدکنندگان اغلب آنها را براساس وزن می‌فروشند.

 

برای مشاهده تاریخچه میخ میتوانید اینجا کلیک کنید

جهت اطلاع از موجودی و قیمت میخ فولادی شیار دار   و همچینین جهت خرید میخ فولادی شیار دار سان مکث به شماره تلفن های واحد فروش تماس بگیرید.  03145699

و یا شماره تماس خود را درج کنید تا در اسرع وقت کارشناسان فروش ما با شما تماس بگیرند.

 

دیدگاهتان را بنویسید