ابزار

قفل آویز خوب چه خصوصیاتی دارد؟

قفل آویز خوب چه خصوصیاتی دارد؟

قفل آویز یک وسیله اتصال مکانیکی یا الکترونیکی است که توسط کلید، کارت کلید، اثر انگشت، کارت RFID، رمز امنیتی یا سکه با ارائه اطلاعات سری (مانند تغییر عدد یا حرف یا رمز عبور)  باز می‌شود.یکی از قدیمی‌ترین و نوستالژی‌ترین قفل‌های موجود در دنیا از جمله ایران، قفل آویز است که از جمله پرکاربردترین و محبوب‌ترین قفل‌ها در بین مردم است.

از آنها برای قفل کردن در خانه‌ها، مغازه‌ها، دوچرخه، موتور و چمدان‌ها استفاده می‌کنند. در زیر دو تصویر از قفل های آویز در زمان های قدیم دیده میشود.

 

نکات مهم هنگام انتخاب و خرید قفل آویز

  • اندازه و وزن 

قفل آویز در سایز های مختلف در بازار موجود میباشد و این به شما کمک می کند که با توجه به نیاز خود و محلی که دارید برای آن قفل تهیه میکنید بهترین انتخاب را داشته باشید.

سایز قفلها  بوسیله ی اندازه ی عرض کف قفل به میلی متر نام گذاری می شود .

در حال حاضر در سایت سان مکث میتوانید قفل های آویز با سایز های 25-50-63 و 75 را با قیمت مناسب خریداری کنید. برای اطلاع از موجودی سایز های جدید و قیمت های آن کلیک کنید و یا با شماره 03145699 تماس بگیرید.

از لحاظ وزن توصیه میشود با توجه به محلی که برای استفاده آن در نظر دارید از خرید قفل‌های سبک و کم وزن اجتناب و سعی کنید محصولاتی را تهیه کنید که به نسبت ابعاد خود از سنگینی قابل قبولی برخوردارند.

  • جنس بدنه

قفل‌های با جنس بدنه‌ آلومینیوم، آهن، فولاد، استیل و هم‌چنین برنج در اولویت هستند چرا که از استحکام و مقاومت بیشتری در برابر فشار، کشش و … برخوردارند. قفل آویز طلایی طرح برنج سان مکث هم اکنون در سایت قابل سفارش است.

  •  باز و بسته شدن

به غیر از مدل های قدیمی کلید دار که در بازار کاملا مرسوم و پرمصرف هستند. امروزه مدل های جدید الکترونیکی، رمز دار و با اثر انگشت نیز طرفدارهای خودش را دارد.

  • ضخامت و جنس میله یا حلقه قفل

هر چه ضخامت میله یا همان حلقه قفل کننده بیشتر باشد، ضریب امنیتی آن – در صورت اقدام به بریدن حلقه قفل- بیشتر است. همچنین بهتر است در خرید خود به جنس حلقه قفل مورد نظرتان نیز توجه داشته باشید؛ بهتر است حلقه قفل شما از جنس فولاد سخت با آبکاری ترکیبی باشد.

در آخر توصیه میشود به نکات جانبی دقت بفرمایید، مثل اینکه آن را برای استفاده در چه محیطی (خشک یا مرطوب) میخواهید. این نکته در انتخاب جنس بهتر به شما کمک میکند.

 

 

قفل آویز سان مکث در سایز های مختلف در دسترس است. آنها با بدنه برنج و میله استیل آبدیده امنیت خاطر کامل را برایتان فراهم میکنند. هر کدام از قفل ها سه کلید ساده آهنی دارند.

جهت اطلاع از قیمت قفل آویز سان مکث کلیک کنید و یا با شماره تلفن 03145699 تماس بگیرید.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید