ابزار

آشنایی با میخ فولادی گالوانیزه سان مکث

میخ یکی از ابزارآلات مهم و کاربردی است که از فولاد، فولاد ضدزنگ، برنج، مس ، آلومینیوم، آهن و غیره … ساخته می شود. میخ به دو دسته فولادی و غیر فولادی تقسیم می شود. که بر حسب نیاز کاری، در پروژه های صنعتی یا ساختمانی یا نجاری استفاده می شود.

اکثر میخ های استیل روکش دار و با جنس وینیل روکش می شوند. تا به راحتی درون بافت چوب فرو رود. مقاومت بالا و ضد زنگ بودن، از ویژگی های میخ های فولادی می باشد.

 

مشخصات فنی میخ فولادی گالوانیزه

زمانی که آهن در مخزن روی مذاب ( منظور فلز روی است ) قرار می گیرد تا به مقاومت بالا برسد، گالوانیزه شده است. روی باعث می شود که آهن نه زنگ بزند نه باعث خوردگی شود. اینکار عمر آهن را طولانی می کند.

معمولا میخ ها از استیل براق یا گالوانیزه هستند. میخ فولادی گالوانیزه دارای مقاومت بالا در برابر خم شدگی و رطوبت دارد. از میخ گالوانیزه مخصوص در چوب های سخت، که بعد از اتمام نجاری رنگ می شوند، استفاده می شود.

میخ فولادی شیاردار گالوانیزه SUN MAX با سر گرد و میله شیاردار صاف و نوک تیز معروفترین نوع میخ است. که به منظور سفت و چفت کردن اجسام و اشیاء مختلف به مصالح نرم، سفت یا شکننده بوده در امور ساختمانی بواسطه طراحی و کیفیت بالا  کاربرد بسیار فراوان دارد.

میخ فولادی سان مکث از جنس استیل کربن با پوشش گالوانیزه می باشد. این محصول در اندازه های 3 تا 10 سانتیمتر و با قطر سر میخ از 5 تا 10 میلیمتر در سایت سان مکث به فروش می رسد.

 

 

قیمت میخ فولادی سان مکث

سان مکث وارکننده ابزارآلات یکی از بهترین محصولات کاربردی، میخ فولادی را با بهترین قیمت و کیفیت به بازار عرضه می کند. که بر اساس نیاز، مشتری می تواند اندازه و تعداد آن را مشخص کرده و سفارش دهد. برای دریافت لیست قیمت میخ های فولادی، با ما تماس بگیرید.

 

ابزار آلات سان مکث

سان مکث وارکننده ابزارآلات در اصفهان با بیش از 20 سال سابقه، میخواهد در ارائه بهترین محصولات به جامعه فعالیت نماید و رضایت مشتریان و شرکت ها و جامعه را جلب نماید.

جهت خرید ابزارآلات سان مکث، می توانید از طریق تیکت پشتیبانی و هم تلفن های تماس با ما در ارتباط باشید.

 

برای مشاهده تاریخچه میخ میتوانید اینجا کلیک کنید

جهت اطلاع از موجودی و قیمت میخ فولادی گالوانیزه و همچینین جهت خرید میخ فولادی گالوانیزه  به شماره تلفن های واحد فروش تماس بگیرید.  03165699

و یا شماره تماس خود را درج کنید تا در اسرع وقت کارشناسان فروش ما با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید